نمایش "کلاغ کشت" با رویکردی روان‎شناختی روی صحنه است
دوشنبه 15 آبان 1396 بازدید: 2477

 نمایش "کلاغ کشت"با رویکردی روانشناختی پیرامون رابطه زن و مرد به کارگردانی امیر نیک سرشت و نویسندگی فرهاد نقدعلی از یکشنبه هفتم آبان ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است.

به گزارش ایسنا واحد دانشگاه هنر، به نقل از هنرآنلاین، نمایش "کلاغ کشت" با رویکردی روانشناختی به مسائل پیرامون رابطه زن و مرد در زندگی زناشویی میپردازد، در خلاصه این نمایش آمده است؛ یک تلفن.فقط با یک تلفن؛ زندگی زناشویی راما و راشا به مرحله نیمه نهایی طلاق می‌رسد و بنا بر دستور قاضی فقط با صدور برگه عدم سازش؛ رای نهایی برای طلاق صادر شود. استاد برگه را صادر نمی‌کند و..

 بازیگران این نمایش امیر نیک سرشت، زیبا مصطفایی، آزاده رفعتی، ریحانه فلاح، کتایون کیانی و پیمان قیاسی هستند.

همچنین عوامل نمایش "کلاغ کشت" عبارتند از: مریم رادپور (طراح لباس)، امیر نیک سرشت (طراح صحنه)، امیر شکری (طراح چهرهپردازی)، امیر شکری، الهام جولاتی (اجرای گریم)، الهه اشتری (دستیار لباس) و داود نقدعلی (عکاس، ساخت تیزر و طراح بروشور).

پیش از این از نویسنده نمایش، فرهاد نقدعلی نمایش کمدی "دختر بودن یا پسر نبودن مسئله این است" در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته بود  و با استقبال خوبی مواجه شد.

گفتی است: نمایش "کلاغ کشت" تا تاریخ 30 آبان، همه روزه به جز روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 19:30 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه میرود، علاقمندان میتوانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهاد دانشگاهی واحد هنر می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2020 jdart.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir